ZAPYTANIE OFERTOWE
Na dostawę samochodu dostawczego DMC do 3,5 tony na potrzeby realizacji zadań Zakładu Wodociągów i Kanalizacji PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.
- Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o. o. ul . Przemysłowa 12,
27- 600 Sandomierz.
- Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zapytania ofertowego jest dostawa samochodu dostawczego ciężarowego o DMC do 3,5 tony na potrzeby realizacji zadań Zakładu Wodociągów i Kanalizacji PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o. w cenie poniżej 130 000 zł netto.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Wymagane parametry techniczne pojazdu:
- samochód ciężarowy nowy,
- rok produkcji nie starszy niż 2021 r.,
- liczba miejsc siedzących wraz z kierowcą – min. 6,
- Układ napędowy: − silnik DIESEL od 1900 cm3 do 3000 cm3 , − moc silnika minimum 100 KM, − skrzynia biegów manualna,
- Nadwozie: − zabudowa typu DOKA (brygadówka), dubel kabina, − czterodrzwiowy, − skrzynia ładunkowa otwarta , aluminiowa − zamontowany hak,
- Wymiary skrzyni ładunkowej: szer. 2000 – 2200 mm, dł. 2500 – 3000mm, burty otwierane na 3 strony,
- napęd na przednią oś, tylna oś na pojedynczych kołach.
- Wymagania dotyczące wyposażenia pojazdu:
- wspomaganie układu kierowniczego,
- poduszkę powietrzną kierowcy i pasażera,
- fotel kierowcy z regulacją wysokości,
- immobilizer,
- ABS,
- klimatyzację,
- szyby elektrycznie podnoszone,
- zamek centralny,
- komputer pokładowy,
- radio CD,
- światła przeciwmgłowe,
- hak holowniczy,
- koło zapasowe pełnowymiarowe.
- Pojazd musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2021 poz. 450) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
- Dostawca winien być właścicielem pojazdu lub winien być uprawniony do sprzedaży tego pojazdu przez prawnego właściciela.
- Pojazd musi być wolny od jakichkolwiek wad prawnych, obciążeń i roszczeń na rzecz osób trzecich, nie mogą występować w stosunku do niego jakiekolwiek ograniczenia
w rozporządzaniu oraz nie może być przedmiotem żadnego postępowania administracyjnego bądź cywilnego jak również nie może być przedmiotem zabezpieczenia, w tym w szczególności zabezpieczenia bankowego lub zajęcia z innego tytułu. - Dostawca przekaże Zamawiającemu pojazd w terminie do 60 dni od daty podpisania umowy.
- Miejsce dostawy, realizacji zamówienia: PGKiM w Sandomierzu Sp. z o. o., ul Przemysłowa 12, 27-600 Sandomierz.
- Warunki gwarancji: Dostawca udzieli standardowej gwarancji producenta na okres 24 miesięcy od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego.
- Informacje dotyczące składania ofert
- Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej.
- Termin i miejsce składania ofert: do dnia 20.05.2022 r. do godz. 1000.
- Termin otwarcia ofert: 20.05.2022 godz. 1030.
- W ofercie należy podać: markę pojazdu, model, typ, cenę netto.
- Do oferty należy dołączyć specyfikację techniczną dla oferowanego pojazdu.
- Kryterium oceny oferty: cena – 100 %.
- Istotne postanowienia:
- Z Dostawcą, którego oferta okaże się najkorzystniejsza zostanie zawarta umowa.
- Dostawca przekaże Zamawiającemu pojazd w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy.
- Dostawca wystawi fakturę VAT po podpisaniu protokołu odbioru pojazdu przez strony.
- Termin płatności: 21 dni liczone od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Dostawcy do złożenia wyjaśnień
i uzupełnienia dokumentacji. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do nierozpatrywania niekompletnej oferty.
- Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego – Piotr Chojnacki, tel. 606 675 593, e-mail: piotr.chojnacki@pgkim.sandomierz.pl lub sekretariat@pgkim.sandomierz.pl