Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Fundusze Europejskie

Nowa platforma - IBOK - Internetowe Biuro Obsługi Klienta

Utworzono dnia 19.02.2020

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o. uprzejmie informuje, iż począwszy od dnia 18 lutego 2020 r. dostępna jest nowa platforma rozliczeń IBOK.
IBOK czyli Internetowe Biuro Obsługi Klienta to narzędzie umożliwiające zarządzanie swoim kontem w sposób łatwy i szybki. Ta nowa forma podglądu rozliczeń za dostarczaną wodę i odprowadzane ścieki została stworzona z myślą o kontrahentach ceniących wygodę i bezpośredni dostęp do informacji rozliczeniowych.

IBOK umożliwia m.in.:

  • weryfikację (podgląd) wskazań dotyczących wodomierzy,
  • przekazywanie aktualnych stanów wodomierzy,
  • podgląd wystawionych faktur wraz z odsetkami,
  • podgląd rozliczeń i obrotów powiązanych z kontrahentem, zarówno w formie zestawienia bieżącego jak i historycznie,
  • generowanie stanu rozliczeń w formie wykresu,
  • wydruk zestawień faktur,
  • przekazywanie komunikatów kontrahentom,
  • generowanie zgłoszeń tj. prowadzenie korespondencji pomiędzy kontrahentem a Spółką w formie: wniosku, zapytania, zgłaszanie awarii,
  • odczyt dokumentów i formularzy udostępnionych przez Spółkę,
  • wyrażanie opinii w pytaniach sondażowych.

W przyszłości Spółka planuje uruchomić dodatkową usługę polegającą na możliwości regulowania płatności drogą elektroniczną, poprzez tzw. koszyk płatności oraz przypomnienia o płatnościach w formie SMS.
Warto wspomnieć, iż dostęp do przedstawionego narzędzia możliwy jest przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. iBOK to platforma bezpieczna. Zapewnione zostało szyfrowane połączenie SSL pomiędzy Klientem a Serwerem.

Cel przygotowania oraz uruchomienia IBOKa był prosty i klarowny - chęć wyjścia naprzeciw oczekiwaniom klientów i sprostanie ich wymaganiom, z jednoczesnym dostosowaniem do e-standarów obecnie obowiązujących. Ważnym czynnikiem mającym wpływ na wdrożenie platformy było również podjęcie decyzji o stopniowej rezygnacji z faktur papierowych przesyłanych tradycyjnie w formie listowej i rozpoczęcie korzystania z dokumentów w formie elektronicznej. Takie działania mają za zadanie redukcję dotychczas ponoszonych kosztów.
Mamy nadzieję, że nowy serwis zapewni naszym Klientom poczucie komfortu w korzystaniu z usług, poprawi standardy obsługi i stanie się podstawowym narzędziem
służącym zdobywaniu informacji i kontaktowaniu się z przedsiębiorstwem.
Użytkownikami IBOKa mogą zostać Klienci, którzy posiadają aktualną umowę z Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o., oraz dokonali rejestracji w systemie.
Już teraz zachęcamy do skorzystania z platformy IBOK.
Narzędzie dostępne jest pod adresem strony: https://ibok.pgkim.sandomierz.pl Odnośniki do IBOKa znajdą Państwo również na stronie głównej PGKiM Sandomierz (menu górne pod logo Spółki oraz menu boczne prawe – ikona grafiki).


 

Prezes Zarządu dr Piotr Sołtyk
przyjmuje interesantów
w każdy poniedziałek
od godz. 1200 do 1300

Internetowe Biuro Obsługi Klienta

Zaktualizuj swoją umowę

Faktura elektroniczna

Faktura elektroniczna

Odbiór odpadów

Jak segregować odpady

Wirtualny Cmentarz

Cmentarz Komunalny w Sandomierzu

Ankieta

Jak ocenisz naszą stronę?

Wyniki

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 351

W poprzednim tygodniu: 480

W tym miesiącu: 1293

W poprzednim miesiącu: 1933

Wszystkich: 187058