ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający - Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o. o. zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.:
„Remont budynku chlorowni
zlokalizowanej na ujęciu wody w miejscowości Romanówka”
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku dezynfekcji (chlorowni) ujęcia wody dla miasta Sandomierza zlokalizowanego w miejscowości Romanówka na działce o nr ewid. 122/2 w gminie Dwikozy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w „Wytycznych dostosowania pomieszczeń w budynku dezynfekcji ujęcia wody w m. Romanówka na działce nr ewid. 122/2 w gminie Dwikozy” (załącznik nr 2) a w szczególności:
- w opisie technicznym,
- w części graficznej,
- w przedmiarze robót (załącznik nr 3).
- Ofertę należy złożyć na załączonym druku - załącznik nr 1.
- Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o przedmiar robót.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
- Kryterium oceny ofert – 100% cena brutto.
- Termin wykonania zadania: od daty podpisania umowy do dnia 28.09.2018r.
- Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niekorzystnych, niezależnych od stron, np. warunki atmosferyczne, zdarzenia wywołane działaniem siły wyższej, zdarzenia nie do przewidzenia, uniemożliwiające wykonanie prac.
- Termin związania ofertą - Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
- Ofertę sporządzoną na załączonym druku (załącznik nr 1) należy złożyć w zamkniętej kopercie w terminie do dnia 15.05.2018r. do godz. 1000 w sekretariacie Zamawiającego ul. Przemysłowa 12, 27–600 Sandomierz.
- Koperta zawierająca ofertę powinna być zaadresowana - PGKiM w Sandomierzu Sp. z o. o. ul. Przemysłowa 12, 27-600 Sandomierz, posiadać nazwę i adres Wykonawcy, tytuł: „Remont budynku chlorowni zlokalizowanej na ujęciu wody w miejscowości Romanówka” oraz posiadać zapis: „Nie otwierać przed dniem 15.05.2018r. godz. 1030”.
- Oferty złożone w nieprawidłowo oznakowanych kopertach nie będą brały udziału w postępowaniu.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.05.2018r. godz. 1030 w miejscu jw.
- Pytania prosimy kierować na adres e-mail: sekretariat@pgkim.sandomierz.pl
- Kontakt w sprawach organizacyjnych:
Zespół ds. inwestycji i remontów ZWiK - tel. 15/832-23-26 wew. 141
- Kontakt w sprawach technicznych:
Piotr Chojnacki – mistrz sieci wodociągowej tel. 600-221-737
- Wszelkie informacje dotyczące niniejszego zapytania ofertowego np. zmiany, odpowiedzi na pytania, Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej www.pgkim.sandomierz.pl, którą należy systematycznie śledzić.
Spółka skontaktuje się z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, jednakże zastrzega, że złożenie oferty nie stanowi podstawy do dochodzenia zawarcia umowy.