Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Załatwianie spraw

Czcionka:

Wszelkie problemy, zapytania, reklamacje, uwagi, wnioski związane z działalnością Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o. kierować należy do biura obsługi klientów w każde dni robocze w godzinach od 07:00 do 15:00.

  • Osobiście - biuro zlokalizowane jest w holu wejściowym budynku administracyjnego Przedsiębiorstwa zlokalizowanym przy ul. Przemysłowej 12 w Sandomierzu.
  • Telefonicznie, pod wskazanymi numerami:
  • (15) 832-36-79 w. 129
  • (15) 832-23-26 w. 129
  • (15) 832-28-44 w. 129

Sprawy i zapytania związane z działalnością poszczególnych Zakładów kierować należy bezpośrednio do kierownictwa i odpowiednich pracowników poszczególnych Zakładów.

Imieniny

Przyjęcia interesantów

Prezes przyjmuje interesantów
w każdy poniedziałek od godz. 1200 do 1300

Wirtualny Cmentarz

Stan wodomierza

Faktura elektroniczna

Kalendarium

Grudzień 2018
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Zegar

Ankieta

Jak ocenisz naszą stronę?

Wyniki