Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Załatwianie spraw

Czcionka:

Wszelkie problemy, zapytania, reklamacje, uwagi, wnioski związane z działalnością Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o. kierować należy do biura obsługi klientów w każde dni robocze w godzinach od 07:00 do 15:00.

  • Osobiście - biuro zlokalizowane jest w holu wejściowym budynku administracyjnego Przedsiębiorstwa zlokalizowanym przy ul. Przemysłowej 12 w Sandomierzu.
  • Telefonicznie, pod wskazanymi numerami:
  • (15) 832-36-79 w. 129
  • (15) 832-23-26 w. 129
  • (15) 832-28-44 w. 129

Sprawy i zapytania związane z działalnością poszczególnych Zakładów kierować należy bezpośrednio do kierownictwa i odpowiednich pracowników poszczególnych Zakładów.

Imieniny

Przyjęcia interesantów

Pan Prezes przyjmuje interesantów
w każdy poniedziałek od godz. 1500 do 1600

Wirtualny Cmentarz

Stan wodomierza

Faktura elektroniczna

Kalendarium

Październik 2017
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Zegar

Ankieta

Jak ocenisz naszą stronę?

Wyniki